A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради

Звіт про діяльність закладу за 2021-2022 рік

Дата: 22.05.2023 15:04
Кількість переглядів: 16

                                       ЗВІТ

                               КЕРІВНИКА ЗДО

                                  с. КОРЧИН 

 

                                 Г. Соб’єцької

                         

 

                                 за 2020-2021н.р.








 

 

                                                  

 

 

                                                                    Проведено : 4 червня 2021р.

 

 

 

 

 

 

                                               ЗВІТ

             директора закладу дошкільної освіти с. Корчин

                                    

                 Соб’єцької  Г.Г.  за 2020-2021 навчальний рік

 

 На виконання вимог Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.01 р., п.3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних навчальних закладів», Положення про дошкільний навчальний заклад та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у ЗДО с. Корчин , що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, Соб’єцька Ганна Григорівна , директор закладу дошкільної освіти , освіта повна вища, пед..стаж 29 років, звітую про основні напрямки своєї діяльності у 2020 – 2021 навчальному році.

 

Мета :

 

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

 

Завдання звітування:

 

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

 

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

 

 Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

 

- Конституції України,

 

- Закону України «Про освіту»,

 

- Закону України «Про дошкільну освіту»,

 

- «Положення про дошкільний навчальний заклад»,

 

- Базового компоненту дошкільної освіти України

 

- Закону України «Про охорону праці»

 

- Кодексу цивільного захисту України

 

- Закону України «Про дорожній рух»

 

- Закону України «Про відпустки»

 

- Закону України «Про мови»

- Базового компоненту дошкільної освіти

- Закону України «Про цивільну оборону

- Кодексу «Про працю»

 - освітньої програми  «Українське дошкілля»

 

А також, відповідно власного Статуту, річного плану роботи.

 

Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації   права дитини на здобуття дошкільної  освіти;  цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей  шляхом виховання, навчання, соціалізації; максимальна реалізація здібностей і потенціальних можливостей дошкільників; формування необхідних життєвих навичок, готовності продовжувати освіту, зміцнення здоров’я, забезпечення соціально-психологічної  реабілітації шляхом спеціально організованого освітнього  процесу в комплексі з   проведенням  профілактично - оздоровчою роботою.

       

 

1.Загальна характеристика

    Заклад дошкільної освіти розпочав свою роботу у 1980 році. І ось на протязі  40 років  заклад дошкільної освіти гостинно відчиняє свої двері для маленьких громадян нашої  Батьківщини.   У нашому ЗДО  все зроблено так, щоб малятам було затишно, цікаво, весело. ЗДО - це їхній другий дім,  і зусилля усіх працівників нашого закладу направленні на створення комфортних та безпечних умов для забезпечення реалізації прав дитини на розвиток творчих здібностей, реалізацію потенційних можливостей дошкільника.

   Групові приміщення закладу мають сучасний інтер’єр.

   Розвивальне середовище закладу дошкільної освіти організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим  особливостям.

          Для  занять дітей створено всі умови, обладнані спеціальні приміщення :

  • Музично-спортивна зала;
  • Медичний кабінет;
  • Прогулянкові майданчики для 3 вікових груп
  • Спортивний   майданчик

 

2.Склад вихованців :

   За проектною потужністю заклад дошкільної освіти розраховано на 88 місць для дітей від 3-х до 6(7) років. Групи комплектувалися переважно у серпні згідно черги дітей .

   У 2020-2021 навчальному році укомплектовано  вікових групи:

  • Молодша група ;
  • Середня група ;
  • Старша група ; 

   

    З вересня 2020 року заклад відвідувало  53   дитини , з них:

( молодша група (3-4 роки) – 21 дитина; середні групи (4-5 років) – 15   дитини; старші групи (5-6 (7) років) – 17   дітей).

 Відвідування дітьми закладу є показником не тільки стану здоров’я дітей, але на жаль і вимушеною самоізоляцією вихованців під час хвороби членів сім'ї на COVID-19. Причинами тривалих пропусків також є: перебування матерів у відпустці по догляду за дитиною, яка вже відвідує ЗДО, побоювання батьків відвідувати садок під час карантину.

     Групи комплектуються за віковими ознаками. Зараховування дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється згідно черги на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря про те, що вона може відвідувати заклад дошкільної освіти, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, ксерокопії свідоцтва про народження дитини, місця проживання.

    З метою забезпечення дошкільною освітою дітей, які не відвідують заклад, проводиться щорічний їх облік, де чітко вказується форми здобуття дошкільної освіти.

За звітний період було прийнято 21 дитина.

Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти із сімей робітників, підприємців, службовців, та не працюючих. 

3.Кадрове забезпечення: 

Організацію освітньої діяльності  у закладі дошкільної освіти забезпечують 16 працівників 

  • обслуговуючого персоналу – 13
  • медичний працівник – 1;
  • педагогів  - 7, в тому числі :
  • директор  -1, 
  • керівник музичний - 1, 
  • логопед - 1, 
  • вихователів – 5

З них мають повну вищу освіту – 4, базову освіту – 3  

Склад  педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями такий:

  •  «спеціаліст першої категорії» - 1 педагог; 
  • «спеціаліст другої категорії» - 2 педагоги;
  •  «спеціаліст» 4 -  педагогів.

 

 

      Щороку згідно з графіком  педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників. Таким чином, простежується поступове підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗДО.

    Курси підвищення кваліфікації успішно пройшли в 2020/2021 навчальному році 1 педагог дистанційно та отримав посвідчення.

Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного.  У 2020 -2021 н.р. у ЗДО  успішно пройшли атестацію 1 педагог: музичний керівник – Сидоренко Наталя Василівна, якій було підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

   В закладі створені для працівників усі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній  розстановці та  цілеспрямованому використанню кадрів робота колективу ЗДО відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

 

4.Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації освітньої діяльності   у навчальному закладі

 

Упродовж 2020-2021 навчального року керівництво роботою закладу дошкільної освіти  (далі ЗДО) здійснювалося директором закладу відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону праці», «Про цивільну оборону», «Про відпустки», Положення  про  дошкільний  навчальний  заклад, Базового компоненту дошкільної освіти   та  інших нормативно-правових актів, власного Статуту, ,річного плану роботи ЗДО на 2020-2021 н.р.

Адміністрація та колектив ЗДО створюють належні умови для повноцінного та гармонійного розвитку вихованців.

   Тому в ЗДО створені якнайкращі умови для утвердження відкритої та прозорої, демократичної системи управління ЗДО, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності, що базується на принципах корпоративної культури і взаємоповаги, позитивної мотивації.

Керуючись основними положеннями нормативних документів, які визначають сучасну законодавчу базу й методичне забезпечення дошкільної освіти та Планом роботи на 2020/2021 навчальний рік,  директор та педагогічний колектив зосереджував увагу на пошук оптимальних засобів навчання та виховання дітей з метою реалізації пріоритетних завдань, визначених на основі аналізу роботи закладу дошкільної освіти за попередній навчальний рік, а саме:

- Формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку на засадах оздоровчої спрямованості освітнього процесу та використання сучасних інноваційних оздоровчих технологій.

-Продовжувати роботи з підвищення якості дошкільної освіти через застосування мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу під час різних видів діяльності вихованців 

- Підвищувати рівень інноваційної компетентності педагогів з метою реалізації завдань інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку шляхом комплексного упровадження інноваційних і проєктних технологій, сучасних підходів у освітній процес, інтерактивних форм роботи.

- Забезпечувати всесторонню взаємодію педагогів, дітей та їх батьків у процесі освітньо- виховної діяльності з метою різнобічного розвитку дітей дошкільного віку.

- Активно залучати органи самоврядування (батьківські комітети ЗДО, груп) до вирішення освітніх та адміністративно-господарських питань з метою удосконалення діяльності й розвитку ЗДО.

- Зміцнювати матеріально-технічну, навчально-дидактичну базу, конструювати сучасний і єдиний розвивальний простір в ЗДО.

          У навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрації закладу вдалося охопити оперативним контролем стан підготовки до навчального року, організацію роботи  з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу, дотримання вимог режиму в ЗДО. Під час проведення педрад, семінарів-практикумів, проблемних семінарів, використовувалися інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, вправи, майстер-клас, брей-ринг і т.д. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлювалися, пошуку нестандартних, цікавих рішень та практичної підготовки вихователів відповідно до сучасних наукових досягнень з урахуванням нових підходів до виховання та навчання дошкільників, а також сприяло збільшенню самооцінки.

Колектив створював умови для емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи. рівня засвоєння вимог  освітньої  програми всіх вікових груп є основним показником педагогів та усього колективу  у цілому. За результатами діагностики  дошкільників по засвоєнню програми «Українське дошкілля»  рівень знань дітей відповідає вимогам даної програми.

 Упродовж року спільно з батьками проводилася активна робота з удосконалення предметно-ігрового розвивального середовища. Хочеться відмітити, що предметно-ігрове середовище стало більш досконалим, змістовно-насиченим й відповідає вимогам часу завдяки єдиному інноваційному підходу у побудові розвивального простору як складової якості дошкільної освіти.

Моніторинг оснащення показав, що його наповнюваність зросла на 15%. Групові осередки набули нового змісту та формату, стали значно безпечнішими, багатофункціональними і готовими для трансформації. З метою дотримання фізичної дистанції, освітніх потреб та інтересів вихованців ігровий простір був організований у вигляді осередків діяльності. Це дало можливість забезпечити основні види діяльності дітей, уникаючи скупчення та надаючи перевагу індивідуальним, індивідуально-груповим формам роботи, інтерактивним формам організації: самостійній роботі, у парах і малих групах. Вихованцям доступні всі функціональні елементи простору , що спонукає їх до активної предметно-практичної діяльності , прояву творчості , креативності .

     З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою закладу організовано сучасний сайт, де висвітлюється вся інформація відповідно до Закону України «Про освіту» Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти. Упродовж навчального року мною висвітлюється інформація про роботу закладу та життя вихованців в ЗДО, цікаві моменти життя нашого садочка в соціальній мережі «Фейсбук», «вайбер».

 

5. Пріоритетні напрямки діяльності ЗДО.

Пріоритетними напрямками роботи колективу у 2020/2021 навчальному році  вважати:

  • Удосконалення професійної компетентності педагогів;
  • Впровадження в освітній процес новітніх технологій виховання та навчання;
  • Формування здоров’язберігаючої функції особистості дитини, забезпечення її прав на здобуття якісної дошкільної освіти,
  • Підвищення рівня компетентності родини вихованців ЗДО.

 

Пріоритетні завдання у 2020 -2021 навчальному році

 

1.Забезпечення фізичного, психічного та духовного розвитку дітей  раннього та дошкільного віку , через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя , про основи безпеки життєдіяльності шляхом тісної співпраці та взаємовідносин з батьками вихованців. 

 2. Забезпечити наступність у впровадженні особистісно орієнтованої моделі освіти в дошкільній та початкових ланках освіти. взаємодію в педагогічному просторі ЗДО для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа»

3.Продовжувати роботу над сучасним підходом до художньо-естетичного виховання дошкільників нестандартними та нетрадиційними прийомами творчості.

4.Удосконалення роботи щодо формування комунікативно-мовленнєвої  та математичної компетенції дітей шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.

5.Формування нових нестандартних форм підвищення кваліфікації педагогів, навичок їх безперервної освіти чкрез якісне використання інформаційно-цифрових технологій.

 

  6.Методична робота. Створення умов та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Освітній процес в  ЗДО  будувався на відповідному програмно-методичному забезпеченні та представляє єдиний комплекс освітніх компонентів для досягнення вихованцями результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України .В умовах варіативності програмних документів педагогічний колектив працював за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у всіх вікових групах, шляхом реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти

Методична робота закладу  в навчальному році була спрямована на забезпечення науково-методичного та психологічного супроводу реалізації актуальних завдань освіти; упровадження нових освітніх технологій та систем; сприяння розвитку професійної компетентності педагогічних працівників та оволодіння сучаними освітніми методиками, навичками їх використаня; підвищення якості дошкільної освіти; організації  методичного навчання педагогів в режимі online та дистанційного навчання.

Обмін інформацією, надання консультативної допомоги батькам упродовж карантину проводилися завдяки мобільним додаткам Messenger, Viber-групах, Fecebook,  електронним поштам, скап-дзвінкам,  веб-сайту ЗДО тощо.
Методичною службою ЗДО проводилася систематична, послідовна робота з педагогічними працівниками, направлена на підвищення рівня обізнаності у питанні реалізації діяльнісного підходу до виховання та навчання  шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості; формування знань, умінь, навичок дошкільників відповідно до їх вікових особливостей та вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», яку було обрано колективом для реалізації програмно-методичного забезпечення освітнього процесу. Впродовж 2020-2021 навчального року методична робота була спрямована на: методичній, дидактичній, психологічній, етичній та виховній підготовці педагогічних кадрів і надання методичної допомоги педагогічним працівникам .
Соціально-педагогічна компетентність педагогів закладу з окреслених питань підвищувалася завдяки використанню таких форм методичної роботи, як  - педагогічна рада, педагогічна година, творча група, колективний перегляд, консультація, семінар-практикум, тренінг , методичний діалог, брейн-ринг, майстер-клас, круглий стіл, ділова гра, конкурси-огляди, конкурси, виставки, малюнку, поробок, наставництво, бесіди, самоосвіта, атестація, курси підвищення кваліфікації, засідання динамічних груп, які перш за все вчили вихователів організовувати самостійну пошукову роботу з метою розв’язання певної проблеми, відкрито обмінюватися думками, діяти разом, поважати та прислухатися до думки інших, аналізувати конкретні ситуації, приймати необхідні рішення.

     Форма планування осітньо - виховного процесу було обрано планування за режимними моментами. Було здійснене забезпечення освітньо - виховного процесу методичною базою (примірники програми на кожну групу, методичні посібники, наочність).

     Різносторонньо працювати над пріоритетними завданнями допомогли і колективні перегляди занять, свят та розваг, виставки, конкурси в яких активну участь прийняли педагоги , вихованці та їх батьки. Відповідально педагоги віднеслись до відкритих і підсумкових занять під час  яких показали високий рівень знань в області педагогіки, практичної психології;  володіння сучасними методиками і технологіями навчання і виховання дошкільнят та для реалізації цих завдань підготували і використали різноманітний, естетичний, дидактичний, і цікавий для дошкільників  матеріал.

   В ЗДО було проведено ряд тематичних тижнів і днів  до яких було розроблено та проведено ряд заходів (групових і колективних з дошкільниками і педагогами закладу). Для вдосконалення теоретичної і практичної підготовки вихователів відповідно до сучасних наукових досягнень з урахуванням нових підходів до виховання та навчання дошкільників проведені такі форми роботи:

 

   Для педагогів були підготовлені та проведені консультації:

1. Дистанційна освіта в ЗДО.

2. Іграшки – «моральні путівники» дошкільників.

3. Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті.

4.Рідна мова-як найважливіший щабель у розвитку інтелектуального і духовного розвитку.

 

    Педагоги приймали активну участь у онлайн конференціях, семінарах, вебінарах . 

     Протягом року  педагоги творчо і креативно працювали.  Поповненнювали дидактичний матеріал, брали участь у конкурсах, виставках, флешмобах, що спонукало їх у професійному зростанні .

       Під час проведення різних видів контролю освітньо-виховного процесу було проаналізовано планування освітньо-виховної роботи педагогів. Аналіз показав, що такі його принципи, як актуальність, конкретність, динамічність, об’єктивність , дотримуються. Перспективне і календарне планування відповідає вимогам.

    Вчителем-логопедом З. Пацулою, проводились корекційні заняття над вимовою звуків дітей старшого дошкільного віку, які стоять на обліку в логопункті . Спеціаліст будує індивідуальні заняття на основі вправ, ігор, які допомагають дітям оволодіти вимовою певних звуків. прослідковується взаємодія спеціаліста з вихователями груп та батьками вихованців: ведуться зошити взаємодії, в яких пропонуються для закріплення вимови певних звуків вправи та ігри з дітьми.  

       Результативність роботи педагогічного колективу простежується через успішність та готовність дітей до шкільного навчання випускників ЗДО. Кінцевою метою роботи педагогічного колективу  закладу дошкільної освіти  є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати мети, правильно будувати своє життя. Особливо велику увагу приділялось якісній підготовці дітей до школи, бо наші випускники - це наша марка, наше обличчя успіху. 

    Протягом навчального року всі педагоги займалась самоосвітою: це читання корисних статей у фахових електронних виданнях. Ознайомлювалися з матеріалами у групах на фейсбуці  та готували консультації та презентації для  батьків. Підвищували кваліфікацію переглядаючи професійні вебінари на сайтах Всеосвіта та СУТО на цифровому видавництві МЦФЕР про що свідчать сертифікати. 

 

                  В січні 2021 року затверджена нова редакція Базового компоненту дошкільної освіти, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості, освіченості, розвиненості й вихованості дошкільників перед вступом їх до школи, тому на часі методичної служби є  робота з педагогами щодо досконалого оволодіння змісту та організації освітнього процесу з дошкільниками на виконання Стандарту дошкільної освіти.

 Для відстеження результативності роботи з дітьми проведено моніторинг сформованості  компетентної особистості дитини, визначених  Базовим компонентом дошкільної освіти. Це дало змогу систематично відслідковувати як реальні успіхи дитини, так і потенційні, які окреслюють коло необхідних навчальних та виховних дій.

    Моніторинг рівня засвоєння вимог  програми дітьми всіх вікових груп є головним показником роботи педагогів та колективу загалом. За результатами  діагностики дошкільників із засвоєння програми «Українське дошкілля» зроблено висновок щодо загальної компетентності дошкільників, про те, що протягом року загальний рівень компетентності дітей постійно зростає та на кінець року спостерігається найбільш високі результати, що відображаються у значному збільшенні кількості дітей, які мають високий та достатній рівень компетентності, що свідчить про ефективність освітньо-виховного процесу в групах.

     Головною метою роботи колективу закладу дошкільної освіти є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя.

7.Якість реалізації освітніх програм

        Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.


 

  • 1

8.Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування дітей та педагогічних працівників

   

   Змістовно та ефективно проводилась медична робота під керівництвом сестри медичної старшої Приймак Л.М.  Медичною сестрою здійснювався систематичний контроль за станом фізичного виховання, дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, протиепідемічним,повітряним ,руховим,світловим режимами, проведенням всіх фізкультурно-оздоровчих заходів, санітарно-освітньої роботи з персоналом та батьками ЗДО, контроль за методико - педагогічним навантаженням під час проведення занять з фізкультури, занять фізкультурою та спортом. За результатами постійного моніторингу стану здоров'я дітей у групах спостерігається позитивна динаміка росту і вагових показників, відзначається стійка нормалізація показників функціонального стану організму. Встановлено, що показники фізичної підготовленості дітей у порівнянні з початком року зросли, у дітей більшості груп високий та середній рівень підготовленості.   В результаті впровадження інноваційних підходів до занять з фізичної культури, спеціальних  профілактичних заходів, нетрадиційних  методів оздоровлення відмічається значне покращення стану здоров'я у дітей, стимулюється діяльність внутрішніх органів, формується правильна постава, зміцнюються м’язи спини, плечового поясу, стопи.

Ефективність оздоровчих заходів визначалася тим, що поєднувалася тривала комплексна інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників.

,.Варто відзначити, що сестра медична старша здійснює строгий контроль за дотриманням усіма учасниками освітнього процесу протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19). З батьками проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції на веб-сайті ЗДО, Viber-групах, завдяки іншим соціальним мережам, мобільним додаткам.

Вихователі проводили щоденний якісний патронаж дітей з обов’язковим вивченням їх епідоточення.

    Дітей оточують кваліфікована сестра медична старша, педагоги,  які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, призначень лікаря, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.

Питання фізичного виховання, оздоровлення дітей, зниження захворюваності постійно знаходилися на контролі в адміністрації та  сестри медичної старшої, розглядались на виробничій нараді, педагогічній раді.

        Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства   освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України  від 17.04.2006 р. №298/227.

       Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримують установлених вимог до технології обробки продуктів, правил особистої гігієни! Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей 

   Аналіз стану харчування показав, що воно є якісним, безпечним, кращим у порівнянні минулим навчальним роком. На належному рівні ведеться ділова документація з харчування старшою медичною сестрою,завідувачем господарства, кухарем.

   У ЗДО організовано систему постійно діючих процедур заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових  продуктів ( НАССР) операторами ринку на харчоблоці.

     За організацією харчування, технологією приготування та видачею готових страв здійснювався систематичний контроль з боку адміністрації, сестри медичної старшої, комісії з організації харчування та збереження харчових продуктів, громадськості, держпродспоживслужбою. Проби готових страв знімались вчасно сестрою медичною старшою, яка є відповідальною за організацію харчування у ЗДО. Результати зняття проб готових страв своєчасно вносились до Журналу бракеражу готової продукції. Випадків недотримання кухарами технології приготування страв протягом року не зафіксовано. Протягом року режим харчування дітей не порушувався.

   Сестрою медичною старшою проводиться щомісячний, щоквартальний та щорічний аналіз виконання норм повного переліку продуктів для своєчасного корегування.

     З працівниками харчоблоків, завідувачем господарства,  сестрою медичною старшою проведено семінар – залік щодо організації харчування, попередження спалахів гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь серед дітей.

   Ведеться контроль за якістю продукції та наявності сертифікатів якості на неї, радіологічного контролю. Аналіз виконання норм дозволяє зробити висновок, що харчування в закладі було раціональним, збалансованим, вітамінізованим. 

Щоденно виставляємо на нашій сторінці у фейсбуці  наше щоденне меню з фото- звітом для батьків.   

У ЗДО харчуються діти пільгових категорій :     

- діти із багатодітних сімей  -  дітей , - батьки сплачують 50% вартості за харчування;

- діти з малозабезпечених сімей - , - безкоштовно.

- діти учасників бойових дій – 2 - безкоштовні

 

9.Управлінська діяльність директора ЗДО

       Безпосереднє керівництво ЗДО протягом 21 року здійснює директор Соб’єцька Г.Г., педагог другої категорії.

      З метою ініціювання участі педагогів, активних батьків у  закладі дошкільної освіти прийнято такі форми діяльності структур колегіального управління:

  1. Рада ЗДО;
  2. Батьківський комітет ЗДО та батьківські комітети груп;
  3. Профспілковий комітет;
  4. Педагогічна рада.
  5. Атестаційна комісія.
  6. Комісія для впровадження системи НАССР.

          7.   Загальні збори батьків та членів трудового колективу;

     8.Комісія з охорони праці;

     9.Пожежно-технічна комісія.

 

Управлінські рішення та дії директора ЗДО поточного року були спрямовані здебільшого на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань:

1.Комплектація штатів відповідно до затвердженого   штатного розпису ;

2.Організація заходів з підтримки реалізації проектів у      навчально-виховному процесі;

3. Складання бюджетного запиту на 2020-2021 рік;

4. Організація роботи щодо охоплення навчанням дітей  5-річного віку та обліку дітей.

 5.Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу  закладу дошкільної освіті, і тому у ЗДО є власний веб-сайт .інформація розрахована, в першу чергу, на батьків вихованців, а також колег з усієї України. Цікаві статті, фотогалерея, висвітлення поточної роботи – все це сприяє відкритості ЗДО, залучення батьків до життя їх дітей у закладі;

 6.Організація роботи зі зверненнями громадян  є важливою складовою управління закладом. 

Упродовж звітного періоду письмових звернень не надходило. 

 На особистому прийомі в директора було 10 осіб.  Головними питаннями, порушеними під час бесід,  є працевлаштування та оформлення дитини до  закладу дошкільної освіти.

7.Організація морального та матеріального заохочення     працівників, які сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, є невід’ємною складовою успішного управління закладом. Упродовж року всі педагоги отримали щорічну матеріальну допомогу на оздоровлення у розмірі50% посадового окладу;( ст.57 Закону України «Про  освіту»)

8.Організація роботи з батьками та громадськістю з метою залучення їх до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості відбувалась   через раду ЗДО, та  батьківські збори

 

10.Соціальна активність закладу дошкільної освіти.

          Працівники закладу дошкільної освіти займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з   дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі в заходах різного  рівня.

         Упродовж  2020-2021 навчального року педагогічний колектив  брав участь у :

  • Педагоги приймали активну участь у методичних об’єднаннях вихователів , інструкторів з фізичної культури і музичних керівників району.

 

11.Система роботи закладу щодо попередження травматизму.

 

          З урахуванням специфіки місця - розташування поблизу діючих об’єктів підвищеної небезпеки – автодороги, належна увага приділяється організації роботи з персоналом та вихованцями з Цивільного захисту, із забезпечення готовності сил і засобів до дій у надзвичайних ситуаціях. Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально-виховного процесу ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок безпечної поведінки в різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, протипожежної безпеки.

         За звітний період випадків травмування дітей та працівників не зафіксовано.

12. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

 

Ми спостерігаємо що в життя входить нове покоління батьків які розуміють значення здорового способу життя, якісної освіти та виховання, які прагнуть забезпечити його для своїх дітей. Батьки які хочуть бути активними учасниками життєдіяльності дошкільного закладу. Тому керівництво закладу працює  в співпраці з профспілкою, органами громадського самоврядування,  в тісній партнерській взаємодії з батьками вихованців, що є умовою забезпечення якості  дошкільної освіти закладу.

Адміністрацією та педпрацівниками ЗДО, ведеться постійна та планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом. Протягом року були організовані  різні активні форми співпраці з батьками.

На засіданнях батьківського комітету розглядалися питання освітньо - виховної роботи, поліпшення умов перебування дітей в садочку, розвиток матеріально-технічної бази, покращення розвивально-ігрового середовища та методично-дидактичного наповнення.

Налагоджено інформаційно-просвітницький простір для батьків (онлайн спілкування в закритих групах).

Крім цього батьки мали можливість брати участь у майстер-класах,тренінгах, виставках сезонної тематики, загальних заходах, благодійних акціях. Залучались також батьки до активної участі у проведенні різноманітних дитячих свят та розваг; флешмобів .  Один із основних принципів нашої роботи з батьками є: діалогічність спілкування, партнерство та відкритість, що дає можливість підвищити рівень поваги батьків до професії педагога-вихователя.

Заклад дошкільної освіти підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форми співпраці:

батьківські збори;

індивідуальні консультації;

клуб молодих батьків;

Були проведенні конкурси, змагання :

Виставка композицій і букетів  із осінніх квітів «Осінні квіти, в них своя чарівність»

Виставка малюнків «Тихо осінь ходить гаєм»

Фотовиставка «Друзі наші менші»

Виставка новорічно-різдвяних композицій «Створення диво-ялиночки».

Конкурс-огляд  «Найдзвінкіша колядка».

Виставка «Великодні писанки»

 

14.Робота зі зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО.

        ЗДО  є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, оскільки на його розв’язання потрібні кошти.

    Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно кошторису, сформованим міською радою з 01.01.2021р.. Фінансові асигнування на 2021 рік заплановано лише на захищені статті і лише частково на утримання дошкільного закладу. 

  У звітному періоді за бюджету було придбано:

                                                                                                           

На зарплату – 1150396,21.

На нарахування зарплати – 237381,51.                                                     

Харчування – 64474.34                             

Оплата послуг – 5992.00                                                                  

Світло – 35890.35        

Медикаменти на суму - 3000,00                                                                           

Канцелярія ,миючі засоби – 1628.00

                                                                              

 Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Вважаю, що батьки є основними замовниками та координаторами роботи дитячого садка, і керівник та працівники підзвітні, насамперед, саме їм. 

Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності ЗДО. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування

За період 2020/2021 н.р. відсутні зауваження щодо контролю та керівництва закладом з боку управління освіти та органів місцевого самоврядування. 

Звернення громадян в основному стосувались влаштування та переведення дітей та надання консультативної допомоги.

 

      Я,  керівник закладу,  висловлюю особливу вдячність за активну співпрацю й партнерську взаємодію у справі розвитку ЗДО, забезпечення якісної освітньої діяльності, зміцнення та збереження матеріально-технічної бази усім учасникам освітнього процесу, раді ЗДО, батьківським комітетам ЗДО і груп.

        Я вдячна батькам, які допомагають нам у проведенні ремонтних робіт у групах та  на території закладу, створюють затишок та комфорт для дітей. 
Ми маємо задовільну матеріально-технічну базу, наш заклад користується попитом серед батьків, колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою досить нові завдання.

 

  Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку. Головним є те, що заклад дошкільної освіти є другою домівкою для дошкільнят і ми прагнемо створити умови , де діти завжди зможуть отримувати любов і піклування, фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, надбати досвіт та знання, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

      Висловлюю подяку всім, хто причетний до навчально-виховного процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

 

       Педагогічний колектив та колектив батьків – це єдиний спільний організм, об’єднаний спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю.
        Хочу подякувати батьківському комітету та усім батькам за увагу, розуміння проблем дитячого садка, нагадати, що тричі на тиждень -  по понеділкам, вівторкам, п’ятницям я веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, батьківським комітетом тощо.

Велика подяка батькам, які допомагали у проведенні ремонтних робіт у групах та на території закладу, створювали затишок та комфорт для дітей. Завдяки нашій співпраці значно зріс імідж закладу, про що свідчать запити та інтереси батьків.

Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого закладу

Поступове осучаснення предметно-просторового середовища закладу, його розвиток можливий тільки за умов засвоєння нововведень, бачення власної перспективи розвитку, плідної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу.

   Педагогічний колектив та колектив батьків – це єдиний спільний організм, об’єднаний спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю.

Я, як директор  закладу дошкільної освіти, взяла собі за правило, що разом  з працівниками  зробимо  все можливе , щоб малята відчували себе  затишно в садочку, могли пізнавати світ й росли здоровими. Цього вимагають від нас  Закон України ” Про дошкільну освіту”, батьки і сьогодення.

«Ми не прагнемо  стати кращими за інших,

ми намагаємося стати завтра кращими за нас сьогоднішніх»

Ми ще багато можемо розповісти Вам про себе… Ви спитаєте: ”Невже у Вас все так добре? Невже немає ніяких проблем?”.  І ми Вам відповімо :  “Авжеж  є, як і в кожній родині, але ми  їх розв’язуємо, долаємо заради досягнення найвищої мети  – розвитку творчої особистості дитини, вихованню гідного громадянина України.

Хочете переконатися в цьому?

 Приходьте до нас, приводьте своїх діточок…І ми, працівники ЗДО,і ви, батьки, і ваші дітки станемо однією  великою  родиною, щоб творити велику загальну справу  – ростити, плекати майбутнє нашої Батьківщини! 

За підсумками роботи колективу упродовж навчального року  можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконано.

 Успіхи дитячого садка це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу!

  

Зібратись разом  - це початок, триматись разом -  це прогрес, працювати разом -  це успіх!

 


« повернутися

Вхід для адміністратора