A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради

Звіт про діяльність ЗДО с. Бабичі за 2021-2022 рік

Дата: 06.04.2023 14:54
Кількість переглядів: 15

    Дошкільна освіта є самостійною системою, обов’язковою складовою освіти в Україні, яка гармонійно поєднує сімейне та та суспільне виховання. Найпершим суспільним середовищем для дитини стає дошкільний навчальний заклад, метою якого є забезпечення гармонійного розвитку особистості дитини, її фізичного і психологічного здоров’я, виховання ціннісного ставлення до природного і соціального довкілля, до самої себе, формування механізмів соціальної адаптації та творчого втілення в умовах життя в товаристві незнайомих дітей і дорослих. Дошкільна освіта, як перша самооцінна ланка має гнучко реагувати на сучасні соціально-культурні запити, збагачувати знання дитини необхідно якісною інформацією, допомагати її реалізувати свій природній потенціал, орієнтуватися на загально людські й національні цінності.

   Бабичівський заклад дошкільної освіти розміщений у пристосованому приміщенні і розрахований на 30 місць. Режим роботи 10,5 годин. Початок роботи 8,00, закінчення-18,30. Працює з п’ятиденним робочим днем. Функціонує дві різновікові групи загального розвитку. Територія  будівлі ЗДО обгороджена, озеленена , всі споруди на ігровому і спортивному майданчику відремонтовані і пофарбовані. Також був проведений у літній період косметичний ремонт в середині будівлі , працівниками ЗДО. В огорожі дитячого саду були замінені прогнилі дерев’яні стовпчики на металеві власними силами.   

   Педагогічний  колектив  дотримується  принципу  інтеграції, комплектності, науковості, який підпорядковує завдання всіх розділів програми «Українське довкілля» єдиній  меті  цілісному розвитку особистості у підготовці до школи.

   Робота з дошкільнятами проводиться в першу і другу половину дня за всіма сферами програми, та згідно плануванню.

   Особлива увага приділяється мові педагогів,яка має відповідати нормам літературної мови і бути прикладом для наслідування дітьми.

  Протягом року заклад працював за річним планом роботи,в якому були визначені конкретні завдання та зміст,

форми і методи досягнення перспектив.Він базувався на основі принципу:актуальність завдань, перспективності,цілісності та логічності, реальності заходів.

  Робота з дошкільнятами здійснювалася на заняттях з пізнавального розвитку де поглиблюються знання про природу рідного краю,природи космосу,про історичне минуле України.Удосконалюються математичні вміння, мовленнєве та художньо-естетичне,соціально-моральний та фізичний розвиток в повсякденному житті,згідно розкладу навчально -виховних заходів,який розглядався, опрацьовувався і затверджується на педраді нового навчального року за такими сферам: ”Природа”, ”Культура”,”Людина”,”Я сам”.Лініями розвитку” Фізичний”

,”Соціально-моральний”,”Емоційно-ціннісний”,”Пізнавальний”,”Художньо-естетичний”,”Креактивний”.

  Робота у повсякденному житті включає ігрову діяльність,самостійно-художню діяльність,дитячу творчість, розваги, навчальні бесіди з безпеки життєдіяльності тощо.

  Для вивчення рівня підготовки та їхньої діяльності в дошкільному закладі використовуються такі види контролю: комплексний, тематичний ,вибірковій, епізотичний, оглядовий.

  Навчально-виховні заходи(заняття,бесіди,індивідуальне спілкування,ігри різного характеру) добре продумані.Підготовлялась значна кількість наочно-дидактичного матеріалу з яким протягом відповідного часу працювали діти. Вихователі дитячого садка розвивають активне мовлення,вчать вести діалог,висловлювати власну думку. Діти добре засвоїли сенсорні еталони,цифри та лічбу в межах десяти, орієнтуються в просторі та часі. Активно розвивалися старші дошкільнята і на заняттях фізичної культури та музиці.Для того,щоб посилити роботу по підготовці дітей до школи педагоги надають консультації батькам.

 Тематично вивчалися питання « Гра,як провідний вид діяль-ності в навчально-виховномусередовищі дошкільників” та “Музика в життєдіяльності дітей дошкільного віку”.Педагогам рекомендовано ширше застосовувати музику,різні види ігор на заняттях з мовленєвого, логіко-математичного спрямування.

  Для ознайомлення з роботою вихователів,музичного керівника дошкільного закладу використовуються такі методи:

 -спостереження за роботою педагогів,

 -аналіз відвідуваних занять та окремих режимних моментів,

 -бесіди з дітьми та педагогами,

 -перегляд конспектів занять та іншої документації,

 -тематичне вивчення,

 -контрольні перевірки.

Директором ЗДО відвідувалися групові батьківські збори,

свята,розваги, тощо.

 Протягом навчального року щомісячно проводяться п'ятихвилинки з вихователями,на яких розглянуто і обговорено наступні питання:про завдання колективу в поточномо місяці,про підготовку до свят,про запобіжні заходи простудних захворювань та грипу,про організацію

життєдіяльності дошкільнят в процесі фізичного розвитку,

про підготовку до літньо-оздоровчої компанії тощо.Педагогам було рекомендовано посилити увагу на дотримання режиму

групи,залучення батьків у святах та розвагах,проводити відкриті показові заняття згідно місячних планів роботи ЗДО.

 

   Кадрами ЗДО забезпечений в повному обсязі. З 11 працівників 4 педагогічних, з них з вищою освітою-3,  бакалавр-1. З серпня 2020 року у штатний розпис було введено 0,5 ставки посади старшої медичної сестри, що суттєво полегшало роботу директора і кухара закладу дошкільної освіти.

   Вихователі  разом  з музичним  керівником  підготували і провели такі свята, як    «Щедра осінь»,  «Любимо свою Україну»,   «Свято Миколая», «Щедрий вечір, добрий вечір» ,  «Садочку прощавай». Усі свята батьки переглядали вейберу, у створеній групі.

   Велика увага приділяється організації правильного правильного харчування дітей, забезпеченню асортименту продуктів, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Було придбано одну електром’ясорубку,каструлі. Є тепла і холодна вода. Відсутня витяжка над електричною плитою. Потрібно придбати ще одну м’ясорубки(згідно вимог).

   Дві дитини повністю звільнено від оплати за харчування, батько одної є учасником АТО, інша сім’я-отримує соціальну допомогу, а також 6 - на 50%, як дітей з багатодітних сімей.

   Щоденно здійснюється контроль за відвідуваністю дітьми дошкільного закладу і виявлення причин не відвідування. Проводиться роз’яснювальна робота з батьками.

    На сьогоднішній день черги у дитячий заклад не має. Усі діти п’ятирічного віку відвідують заклад дошкільної освіти.

    Всіма працівниками  створюються  комфортні  умови для перебування дітей в ЗДО. Також всі працівники в повному обсязі виконують свої посадові обов’язки та інструкцію з техніки безпеки.


« повернутися

Вхід для адміністратора