План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу у ЗДО с.Яструбичі на 2021-2022 н.р.
План заходів
по запобіганню та протидії булінгу(цькування) у ЗДО с.Яструбичі
на 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Назва заходу |
Термін проведення |
Відповідальні |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу(цькування) |
|||
1 |
Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) в закладі освіти» |
Вересень |
Директор ЗДО |
2 |
Розробка, затвердження та опрацювання плану заходів щодо запобігання та протидії булінгу в ЗДО с.Яструбичі |
Вересень |
Педагоги |
3 |
Ознайомлення з порядком дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» |
Протягом року |
Директор ЗДО |
4 |
Проведення інструктажу для працівників закладу, обговорення та прийняття правил поведінки в групах, оформлення правил у вигляді наочності. |
Вересень |
. Директор ЗДО Сірко Г.Є. |
5 |
Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення просвітницького матеріалу у куточках. |
Протягом року |
Вихователі |
6 |
Підбір та розміщення інформації в груповий куточок на тему: «Ознаки булінгу». |
Жовтень |
Вихователі |
7. |
Розробка інформаційного буклету для педагогів та батьків «STOP булінг» |
Листопад Протягом року |
Вихователі |
8. |
Виступ на загальних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування). |
Протягом року |
Директор ЗДО |
Робота з педагогами та іншими працівниками закладу |
|||
1. |
Проведення інформаційної бесіди для педагогів закладу щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. «Форми взаємодії вихователя з дитиною» |
Листопад |
Вихователі |
2. |
Тренінгове заняття для вихователів на тему: «Що таке булінг? Профілактика булінгу в дитячому середовищі середовищі » |
Грудень |
Вихователі |
4. |
Виступ на педагогічній нараді «Булінг в освітньому середовищі: поняття, причини та шляхи подолання». |
Педагогічний колектив |
Директор ЗДО |
Робота з дітьми |
|||
1. |
Визначення міжособистісних стосунків у колективі. |
Жовтень |
Вихователі |
2. |
Спостереження за психічним станом та поведінкою дітей у різні моменти перебування у закладі |
Протягом року |
Вихователі |
3. |
Проведення розвивальних занять для дошкільників з виховання толерантних взаємостосунків в колективі. |
Протягом року |
Вихователі |
4. |
Проведення просвітницьких робіт із дітьми з низьким рівнем емоційного благополуччя (за результатами спостереження)» |
Протягом року |
Вихователі |
5. |
Проведення виставки малюнків «Ми – проти булінгу(цькування)» |
Березень |
Вихователі |
6. |
Проведення просвітницьких заходів до Всесвітнього дня з прав людини |
Грудень |
Вихователі |
7. |
Заняття за програмою: «Програма формування ненасильницької поведінки у дітей старшого дошкільного віку» |
Протягом року |
Вихователі |
8. |
Проведення акцій: «Міжнародний день ненасилля» «Тиждень правової освіти» |
Протягом року |
Вихователі |
Робота з батьками |
|||
1. |
Виступи на групових та загальних батьківськіх зборах «Якщо ти у ситуації булінгу» |
Протягом року |
Вихователі |
2. |
Розробка пам’ятки «Зупини булінг» для батьків про реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям. |
Лютий |
Вихователі |
3. |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми |
Протягом року |
Вихователі |
4. |
Розміщення інформації в соціальних мережах, батьківських групах на тему «Булінг: види , причини, наслідки». |
Протягом року |
Вихователі |